Arkadaşlar benim enpara hesabına ayda binlerce lira girip çıkıyor, bana verdikleri limit 500 lira. DH'da da burda da okuduğum kadarıyla en ufak 3400 lira limitler gördüm. Bana yüksek verdiler diye hava mı atmaya çalışıyorsunuz yoksa bana mı kıllık yaptı bu enpara

Başka bankalarda kredi kartım da yok, kendi adıma yıllar önce açtırdığım finansın card finans go kredi kartım var o da kardeşimde, onun limiti de 500 lira her ay düzenli olarak ödemesini yapıyorum harcamayı kardeşim yapıyor. Kafam çok bozuldu, hani kredi kartının parasına ihtiyacım oldugudan değil ama el altında yüksek limitli bi kredi kartı olsun taksitle bir şey alacağım zaman olursa işime yarar diye başvurdum 500 verdiler şaka gibi

Edit: Babamın enpara hesabındaki yıllık para giriş çıkışı yüzbin liranın üzerinde, ona da başvurduk red geldi. Haydaa
Sicil ne çok temiz olacak ne çok bozuk