Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bunlar da benden olsun
MaxiGeyik - Geyiqciler değil de Eğlence bölümü olabilirdi.
Off Topic değil de konu dışı olabilirdi.
Katagori değil kategori.

Yanlış anlaşılmasın işin esprisindeyiz maksat eleştirmek değil
Off topic bölümü konu dışı şeklinde değiştirebilir bence de. Forum yönetiminin Türkçeye verdiği önemi somut bir adım ve radikal bir karar olarak görür, ibret alırız Ama bu r10.net/off-topic/bla-bla.html şeklinde birçok linkin google için değer kaybetmesi demek, 301 ile de uğraşılmaz. Boşverelim