erayaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar acaba, üyelerin coinlerinin yabancı borsalarda değerlendirilmesi gibi bir işlem yapmaları mümkün mü ?
aklıma gelmiyor değil hocam. bende aynı şeyi düşündüm. kaç aydır verilmeyen btgoldlar var. Yok çalışmalar devam ediyor, yok alt yapı değişikliğine gidiyoruz v.s. Ben eth btitrex yolluyordum 2 saat boyunca beklettiler. Artık Türkiye ye sağlam ve tüm coinleri bulunduran bir borsa lazım.