hocam sanırım beni yanlış anladınız ben de aynı sistemi yaptırmak istiyorum hatta sizle beraber bir arkadaşa yaptırabiliriz babından yazmıştımda önyargılısınız belliki.
Bende yaptırmayı düşündüğümden özgünleştirme işini nasıl yapacağımı merak ettiğimden size sormak istedim.
Özür dilerim. Amaçınızı tam anlamadım. Ön yargılı bir insan değilimdir ancak bu seferlik öyle bir izlenim oldu sanırım. O konuyu konuşuruz hocam. Bir arkadaş iletişime geçerse birlikte çalışabiliriz.