alpha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belli bir yerden kontrol ediliyor mu bu para? hayır. silkeleme operasyonu derken neyi kastediyorsunuz? anlamış değilim.
Öncelikle elinizdeki, almaya çalıştığınız veya almak için düşündüğünüz sanal para; (bitcoin üzerinden gidiyorum) 21 milyon adetten fazla üretilmeyecek. Bu da bu kripto paranın değerini zaten katlıyor. Üstüne büyük firmalar bu alanda hizmete girdiği zaman değeri katlanıyor. Aralık ayı içerisinde bile amerika borsasında işlem görmeye başlayacaktır. 2020 yılına kadar ciddi anlamda değer kazanacaktır.
Söylediklerimi yanlış anladığınızı düşünüyorum. Bir emtianın değerinin spekülatif bir biçimde yükseltilmesi ya da düşürülmesi için bir yerden kontrol edilmesi gerekmiyor. Bunun yapılabilmesi için piyasa derinliğine bağlı olarak yüksek miktarlarda alım ya da satım yapılması yeterli. Zaten devamı da küçük yatırımcının panikleyip ateşe benzin döker gibi istenen harekete katkı sunmasıyla geliyor. Piyasadaki BTC ve ETH'lerin büyük çoğunluğu balina diye tabir edilen büyük yatırımcıların elinde. Özellikle büyük madencilik organizasyonlarının elinde hangi sanal paradan ne kadar olduğunu net oranlarla açıklayan birkaç haber okumuştum yakın zamanda. Bulabilirsem paylaşırım.

SosyalHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan millet LTC ye yükleniyor işlem haminde ilk sırada
http://prntscr.com/hm97nw
Sıradakini çok merak ediyorum.