@Genki;
Aktif olarak kullanmaktayım. Yeterli bir hizmet verildiğini düşünmüyorum. Buradan eksikleri yada detaylarını yazmak istemiyorum firmayı kötülüyor gibi gözükmek istemem. Yaşadığım sorunları PM atarsan oradan bildiririm.