Sosyal medya şöyle dursun dilekçe yazımı bile bozuldu artık adamlar resmi daireye yazı yazıyorlar o yazı bana gelse küfür kabul ederim imkanı olan eşi dostu olan sorsun memur arkadaşlarına vatandaşın yazdığı yazılar ne durumda diye, ülkeyi ileriye taşıyacak siyasi partiler seçim dönemi bir dilekçeler yazıyor kahroluyorum fazlasıyla yozlaşma var dilimizde. Bir de kişiler artık kendilerine saygılarını da yitirdiler sanırım isim soyisim baş harfi büyük yazma konusunu bile takmıyor büyük bir çoğunluk.