Forumda site kuranların %95'i "herkez" yazıyor.
Bunun nedeni çocukların Türkçe'yi kitaplardan değil, kulaktan dolma öğrenmeleri.
Dünya klasiklerinden 3 kitap okumamış adamları liseden mezun edebilen bir eğitim sistemimiz var
İnternet sadece bir mucize değil aynı zamanda bir lanet.
Çünkü cahiller cehaletlerini yayma fırsatı buluyorlar.
10 yaşında bir çocuk foruma girdiğinde herkez yazanların sayısının daha fazla olduğunu görünce o da herkez yazmanın doğru kullanım olduğunu sanıyor.
İnternet eğitimsiz, cahil kitlelere de cehaletlerini paylaşma, kendileri gibi cahiller ile sosyal etkileşime girme imkanı veriyor.
Bu sayede bir cühela kendini geliştirme ihtiyacı duymadan cehaleti ile kendini dinleyecek kitleler bulabiliyor.