ce7in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son dönemdeki hareketler hiç sağlıklı değil. Heryer pus. Bu dönemde yüklü yatırımlar ya da ani hareketler yapmamak gerek. 1-2 gün arayla farklı coinler seçilip pump-dump yaptırılıyor. Resmen küçük yatırımcıyı silkeleme operasyonu. Denetleyebilecek herhangi bir kurum da olmadığı için isteyen istediği gibi at koşturuyor. Bu iş böyle giderse küçük yatırımcının canı çok yanacak gibi duruyor. Üstelik dijital paraları da güvensiz gibi görecek canı yananlar. Geleceğin paralarını belirleyecek dediğimiz sektör ölü bile doğabilir bu yüzden. Sektör kendi kendine zarar veriyor.
belli bir yerden kontrol ediliyor mu bu para? hayır. silkeleme operasyonu derken neyi kastediyorsunuz? anlamış değilim.
Öncelikle elinizdeki, almaya çalıştığınız veya almak için düşündüğünüz sanal para; (bitcoin üzerinden gidiyorum) 21 milyon adetten fazla üretilmeyecek. Bu da bu kripto paranın değerini zaten katlıyor. Üstüne büyük firmalar bu alanda hizmete girdiği zaman değeri katlanıyor. Aralık ayı içerisinde bile amerika borsasında işlem görmeye başlayacaktır. 2020 yılına kadar ciddi anlamda değer kazanacaktır.