Son dönemdeki hareketler hiç sağlıklı değil. Heryer pus. Bu dönemde yüklü yatırımlar ya da ani hareketler yapmamak gerek. 1-2 gün arayla farklı coinler seçilip pump-dump yaptırılıyor. Resmen küçük yatırımcıyı silkeleme operasyonu. Denetleyebilecek herhangi bir kurum da olmadığı için isteyen istediği gibi at koşturuyor. Bu iş böyle giderse küçük yatırımcının canı çok yanacak gibi duruyor. Üstelik dijital paraları da güvensiz gibi görecek canı yananlar. Geleceğin paralarını belirleyecek dediğimiz sektör ölü bile doğabilir bu yüzden. Sektör kendi kendine zarar veriyor.