sayın forum halkı,
birkaç siteden wallpaper indirip depolamak istiyorum basit bir yol arıyorum webharvy denedim hep düşük kalitede indiriyor üstelik baya uğraştırıyor...Macro kurup denedim farklı yerdeki reklamlar yüzünden o da sıkıntı çıkardı ne önerirsiniz ?