En güzel panel panelsizlik. dalga geçmiyorum ciddiyim. Hem stabil hemde web panele ayıracağınız sistem kaynağını websitesinde kullanmış oluyorsunuz.
TAB tuşu ve termianlde otomatik tamamlama ile web oranla daha hızlı işlemlerinizi gerçekleştirebiliyorsunuz.
Ben yinede web panel kullanmak istiyorum derseniz Ajenti ye de bir bakmanızı öneririm.
Bash yönetimini bilenler için kesinlikle katılıyorum. Büyük projeler kesinlikle panelsiz ilerliyor. Bizde büyük projelerimizde panel kullanmıyoruz
nginx + php-fpm + mongo&mysql&postgres bu kadar

panele ne gerek. Performans fark ediyor panelsiz sunucu ile panelli sunucu. Bir sürü kullanılmayan gereksiz servisleri yüklüyor