Tüm arkadaşlarıma söylüyorum konuyu görünce sizlere de söylemek istedim. Ufak paralar ile yatırım yapıyorsanız ve yeterli düzeyde olduğunuzu düşünmüyorsanız lütfen al sat yapmayın. Zararlı çıkarsınız.
Uzun vadede projesine güvendiğiniz jetonları uzun süreli tutmanız her zaman sizler için daha iyidir. Örnek vermek gerekirse LTC yi 20 $ civarından alım yapmıştım. 40 dan da 60 dan da alım yaptım ve halen hodl