evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar transferde fee`yi düşük tutarsak geç onaylanıyor burası tamam. Fakat eninde sonunda onaylanıyor değil mi ? Onaylanmayıp gönderilen btc`nin çöpe dönme ihtimali var mı ?
Takipteyim bende..