Arkadaşlar transferde fee`yi düşük tutarsak geç onaylanıyor burası tamam. Fakat eninde sonunda onaylanıyor değil mi ? Onaylanmayıp gönderilen btc`nin çöpe dönme ihtimali var mı ?