TRT izlemedigimiz halde elektrikten tutup sans oyunlarına kadar TRT katkı payı kesiyorlar bırakında 4k yayın yapsınlar yada 15k yapsınlar verdigimiz para boşa gitmesin. Bugune kadar 1 defa dahi dizilerini izlemedigim son yıllarda sadece Baştakilere yonelik yapyın yaptıkları için gerek yok 4K ya. Arkadaşlarında dedigi gibi 4k yi izliyecek bir NET`imiz dahi yok.