WebGezgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Türk Telekom'a saygılarımı iletiyorum. Daha 4K bile adam akıllı çalışmıyor. Nasıl bir alt yapımız varsa artık.
4K diye , 1440P vermiş nerde 4k yani 4000P olması lazım onun