cagdasyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet hızım yetmedi... Buradan Türk Telekom'a selamlar!
Bende Türk Telekom'a saygılarımı iletiyorum. Daha 4K bile adam akıllı çalışmıyor. Nasıl bir alt yapımız varsa artık.