ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cem abi estağfirullah nasıl yazılıyor Faydalı bir düzeltme konusu olmuş umarım Türkçemizi düzgün kullanırız.
Herzaman merak etmiştim, şahsen kullandığım zamanlar google'ye "esta" yazıp tamamını kopyalarım