Tek tek alıntılayamıyorum. Konuya eklemelerde bulunan ve gayet yapıcı eleştirilerde bulunan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Ana konuyu sürekli güncelliyorum sayenizde.
Yorulduğumuz ve üşendiğimiz için bozuluyor zaten güzel Türkçemiz.
Arapçaya ve Araplara karşı antipatim var kardeşim, bilen birilerine sormalısın
Forumla ilgili görüşlerinizi, forumda kategorisinde belirtin


İyi ki o arkadaşın mesajlarına denk gelmemişim. Şakaysa komik, değilse daha komik türden bir arkadaş
Onu bana değil, müdürüne soracan olum [emoji14]
Emo TicHaREd mEsLEk LiSesi BitTimİ [emoji14]
Random gülmek değil, rastgele gülmek desek daha iyi olur

Harflere rastgele basılması farklı bir konu evet. Bazen Skype'de ben de yapıyorum. Ama forum da kullanmasak daha iyi olur. Yine de haklısın. Teşekkürler.
Eyvallah, hızımı alamamışım

Düzeltiyorum hemen.
Ekleme: Konuya katkı sağlayan herkese, naçizane R10+ verdim. Hepinize tekrar teşekkürler.