Selamlar arkadaşlar.
Cihazımı aldım.
Cihaz türkcell'den alınma olduğu için o gün ki Türkcell poşeti bile duruyor o şekilde aldım. Yani sene 2015'e gitmiş oldum.
Cihazda gerçekten bir problem sezemedim aldım dolayısıyla cihazı. Aldığım fiyatın üstü teklif geldi ama satmayı düşünmüyorum çünkü uzun süre isteyerek hevesli bir biçimde aldım.
Şarj konularını vs denedim. Bir problemle karşılaşmadım. Herkese tek tek teşekkür ediyorum.
Araç alırken bu kadar detaylı kontrol edemiyorum.
Cihaz alırken bu kadar kontrolü gerçekleştirebildiğiniz için sizi tebrik ederim, eğer görmediğiniz bir nokta çıkarsa da kadını tebrik ederiz.
İşim ekstradan araçlarla olduğu için araç alırkende A-Z detaylı kontrol ederim.

Kontrol etmenizi, ettirmenizi de her konuda öneririm.
Teşekkür ederim, şuana kadar bir problemle karşılaşmadım çok şükür. Umarım böyle sorunsuz gider. Nasip