Yayınlamak değil yayımlamak
Aslında bu tam olarak kullanıma bağlı değişir. Eğer kitap veya yazılı bir şeyden bahsediliyorsa "yayımlamak", televizyon, radyo veya video gibi görsel bir şeyden bahsediliyorsa "yayınlamak" doğru olur diye biliyorum.

Random gülmek, yani rastgele tuşlara basarak güldüğünü ifade etmek "asdfasdgasd", Türkçenin bozulmasıyla alakalı bir durum değil, popüler kültür ile alakalı bir durumdur. Beğenirsiniz beğenmezsiniz bu sizin kişisel düşünceniz olur, ancak bunu yapmak doğru veya yanlış diyemezsiniz. Bir kelime yanlışı veya kullanım yanlışı değil sonuçta.