Hocam E fatura ya geçtiğinde artık sen kağıt fatura kesemezsin. Artık kağıt fatura senin için ölmüştür. Karşı taraf yani senin fatura keseceğin firma e fatura değil ise, sen gene e fatura keseceksin. O firma onu kabul eder. Ben e fatura değilim, n11 de mağazam var, her ay bana n11 e fatura kesiyor. Mesela hepsiburadan ürün alıyorum. Ürün hepsi buradanın kendisinden geliyorsa e fatura ile geliyor bende kabul ediyorum.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi