Hocam e arşiv fatura için entegrasyon hizmeti almanız lazım bunu da en kolay ve ucuz ya propars ile veya paraşüt ile yaparsınız. Mali mührü aldıktan sonra tek başına kullanamazsınız yani .
Tek anlamadığım şu var, 1000 faturaya kadar ücretsiz diyorlar. Ama program aylık 55 tl deniyor.
Programa her şartta 55 tl ödedikten sonra 1000 işleme kadar ücretsiz sanırım.
Ama ayda 30 kişiye 5'tl den kargo ile fatura yollayıp, bir de koçana para ödemektense bu yine ucuz ama.
Site sahiplerine de bir sorayım. R10+ gönderdim hocam, sağolasın.