Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatasız mıyım? Elbette hayır. Ama en azından hatasız yazmaya çalışıyorum.
Radmin mesaj atayım dedim. Gitmedi.
Bir konuda @radmin; etiketledim, belki bakmadı.
R10 Yeni tema yazı alanı kısmında Türkçe hatalar belirtilmiyor.
Mesaj düzenlemek isteseniz bile, word belgesi olsun, wordpress sitelerde yazı ekler iken olsun Türkçe hataları kırmızı olarak uyarı vermekteyken. Bunun R10 platforumda olmaması bence daha büyük hata
Sana yakışan yine güzel bir konu.