Bu firma ile kesinlikle çalışmayınız. (Şahsi görüşümdür)
Bir eklenti aldım. Eklenti hiçbir şekilde çalışmıyor. Destek yok. Eklentinin çalışmadığını ekran görüntüleriyle ve canlı ortamda kendilerine ispat ettim. Ancak gelecek güncellemeyi bekleyin deyip kaba bir üslupla kestirip attılar.
Ödemeyi bankam aracılığıyla geri tahsil edeceğimi belirttiğimde ise tehdit ettiler.
Hafta içi işlemleri başlatıyorum.
Ayrıca bu firmayı, ödeme alıcısı olarak kullandıkları IYZICO şirketine de şikâyet etmenizi tavsiye ederim.
İnsanları böyle kandırarak mağdur eden bu tarz firmalara pos verip mağduriyetimize aracı olmasınlar.
Saygılarımla.