syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben dinlediğimi söyledim, dedğiniz konu hakkında bir bilğim yok. Bakanın bu konu hakkında açıklamaları nerede acaba atabilir misiniz?


Açıklamalarda tüm kamu dedi. Zaten eğer bazı kamuları alıp bazılarını almassa dava açılır kazanırlar merak etmeyin ki öyle bir şey olmaz. Tüm kamu çalışanlarını almak zorundalar. Ya hepsi yada hiç biri olur bu tür çalışmalarda.
https://www.devletmemuralimi.com/hab...ciklamasi.html