Şu coin borsalarının hiçbirinin destek hizmeti güzel değil.Anlık işlemler yapılan bir işte 1 gün 3 gün 1 hafta insanlara destek vermemek nasıl bir saçmalıktır? Aldıkları komisyonlarla efsane para kaldırıyorlar ancak fazladan 5-10-20 artık ne kadar yeterliyse eleman alıp destek hizmetlerini geliştirmiyorlar.Benim böyle borsam olsa max 30 dakikada tüm sorunları çözmeye çalışırdım.