Sorun devam ederse, Apple destek hattından seni aramaları için not bırakabilirsin. 2009 cihazı olsa da yeni bir Apple ürünü aldımı seçerek, seni aramalarını sağlayabilirsin. Bir kere macOS sürüm değiştirirken sorun yaşamıştım, abartısız 1 saat telefonda benimle işlemleri yaptılar, destek anlamında iyi iş yapıyorlar.
Çok teşekkür ederim. Hala sorun çözülmedi. Yarın yapacağım.