Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam live chat yok insta da sabirli ol biraz. Daha 5-6 saat gecmis (: Adamlara musade et de evlerine gitsinler uyusunlar sabah tekrar ise gelsinler Arada ki 7-11 saat farkini unutma
Hocam, en önemlisi hesabı açarlar mı neye bakıyorlar açıp açmama hususunda ?

Bir arkadaş da özelden mesaj atmış mesaj kutusu dolu cevaplayamadım.(mirzaKarahan)