medyaajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 haftadır sürekli Düşüyor 0,80 USD başladık 0,20 USD seviyelerini gördük.paylaşımları durdurdum reklamlar genellikle aynı oluyor.tekil ziyaretçiye göre Facebook sponsor reklam ücreti alıyor.bugün reklamı gören ziyaretçi yarın aynı reklamı gördüğünde Facebook tekrarlı aynı ziyaretçinin ödemesini alamayacağı için bizede ödemesini yapamayacak. haliyle bu Düşüş bundan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. fikri olan var mı?
Aynen katılıyorum farklı bir çözümü ve düşüncesi olan?