MESKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asdgshagagsgahsga Abi ömrü hayatımda böyle bir şey görmemiştim görmüş oldum
1 saat bekledim valla saat 17:00 oldugunda kapandı telefon. Görüşemedik kendileri ile