AldenMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke bu sisteme kara cuma indirimde gtx 1060 192 bit alsaydın bak o zaman çok tatlı olurdu ^^
O zaman hiç öyle bir düşüncem yoktu abi ya, oldaydı monitör falanda alırdım 500liraya falan düşmüştü yiğenim almış hepsiburada'dan