Konu
Yeni Kasa Dizdim - Yorumlarınız ?
07-12-2017, 17:43:18
#5
Madebodom
AldenMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
keşke bu sisteme kara cuma indirimde gtx 1060 192 bit alsaydın bak o zaman çok tatlı olurdu ^^
O zaman hiç öyle bir düşüncem yoktu abi ya, oldaydı monitör falanda alırdım 500liraya falan düşmüştü yiğenim almış hepsiburada'dan