Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek, Her şey para değil. Küçük ve orta ölçekli işletmeleri seviyorum çünkü müşterinin kıymetini biliyorlar ve hızlı çözüm üretiyorlar. Büyük kurumsal dediklerimiz yada büyüdüğünü sanan firmalar bakıyorsun eski ilgi ve alakdan uzak kalıyor robota bağlıyorlar çoğu konuda. Sitemio yu taktir ettim böyle firmalar kazansın hep.