zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam piyasasını şuan takip etmediğim için fiyat kıyaslaması vermem zor. Ama yurtdışı cihazı aldıktan sonra satamıyorsun çok zor gidiyor. İnsanlar her zaman 100-200 fazla olsun tr olsun diyorlar. Ama israrla bütçem buna yetiyor ve yurtdışı alacağım diyorsan al. iPhone sıkıntı yaşatmaz temiz kullanıldıysa.
Kullanmak için alacağım hocam. Satma gibi bir durumum olsa zaten çevremden olur. Direk gelirken havalimanında kayıt edilecek. O yandan da sıkıntı olmaz. Geldiğinde full korumaya alacağım
Benim merak ettiğim konu garanti. Garantisi Türkiye'de geçerli sanırım. Bir ülke şartı konmamış çünkü.
Cihaz fotoğrafları
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/prMAAOSw9gRaKB5~/$_86.JPG
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/JGkAAOSwbF1aKB6X/$_86.JPG
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/bzAAAOSwFb5aKB6G/$_86.JPG
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/K0cAAOSwCMFaKB6R/$_86.JPG
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/E~gAAOSwmudaKB6L/$_86.JPG
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/ClQAAOSwg8taKB8s/$_86.JPG