@tecnomedya; Sizin durumla benimki farklı hocam, siz sanıyorum ki reklam çıkarken "yeni gönderi oluştur" dediniz haliyle istatistikleri de göremediniz. Ben önce sayfada oluşturdum sonra reklama çıktım ve çoktan yayınlanması gerekirdi öyle olsa beğenenler olurdu erişim olurdu yani.