merhabalar hocam son 1-2 haftadır reklamlar geç başlıyor bende de fakat 24 saat değerlendirme bekleyip başlamıyorsa o hesaptan üzülerek söylemeliyim ki umudunu kesebilirsin bu aradalar 10 yıllık çerezli hesaplar bile kapanıyor çünkü
Ümidimi niye keseyim hocam, ben illegal bişey yapmıyorum parasıyla reklam alıyorum, ve kendi paramla rezil oluyorum bunu çözmekte onların işi. Ben reklam vermesem sen vermesen ahmet vermese nerden kazanacak bunlar.