myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık Tahir başkan
Eyvallah... Paylaşmak güzeldir.
Düzeltme: Tahsin olucak yine klavyenin azizliğine uğramışsın... Whatsaptan da Tahir yazıp duruyorsun