Arkadaşlar 24 saati geçti reklam verelim reklam yöneticisine giriyorum hala "değerlendirme bekliyor" yazıyor, facebook support da 24saat içerisinde değerlendirilir yazıyor eğer değerlendirmezse formu doldurun diyor formu 2 kere mail attım birinde ingiliz karı geldi reklam kimliğini ver dedi kimliği veriyorum bu değil diyor, diğeride mail attım Türk çıktı ilgili departmana ilettim isteğinizi dedi ama hala "
değerlendirme bekliyor" yeni reklam verende değilim önceden max 10 dk içerisinde reklamınız onaylandı bildirimi gelirdi ne oldu buna anlamadım gitti.