Arkadaşlar 24 saati geçti reklam verelim reklam yöneticisine giriyorum hala "değerlendirme bekliyor" yazıyor, facebook support da 24saat içerisinde değerlendirilir yazıyor eğer değerlendirmezse formu doldurun diyor formu 2 kere mail attım birinde ingiliz karı geldi reklam kimliğini ver dedi kimliği veriyorum bu değil diyor, diğeride mail attım Türk çıktı ilgili departmana ilettim isteğinizi dedi ama hala "değerlendirme bekliyor" yeni reklam verende değilim önceden max 10 dk içerisinde reklamınız onaylandı bildirimi gelirdi ne oldu buna anlamadım gitti.