avburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evinize kadar geip böyle saçma sapan konuşma yapmasını anlamadım, 200-300 lira için eve mi gelmiş bu
Aynen hocam şöyle de bir şey var ödeme yaptığımız ter bir şey demiyor ama avukatlık bürosu arıyor hatta birini göndertip diyorlar.
Kapı çalışıyor bilmem ne hukuk bürusu kağıda birsey karaladı borcunu ödeyim dedi gitti.
Hatta ilk para istedi ama vermedim

Daha önce de oldu 100 tl versenz sesleri çıkmıyor