kendime gülerim kısmı çok yanlış olmuş.

hepimiz insanız, insanın kafası karışık olur, morali bozuk olur, bu tarz şeyler bir anlık dalgınlığa bakar.

iddialı yazmak yanlış bence.

saygılar

Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dalga gecmiyorum. Soyulacaksam da bu yol ile soyulmayayim kendime gulerim cunku. Birisi gelip sokakta cuzdanimi istesin tercih ederim Bu tarz cekilislerin %99’unun kurgu oldugunu dusunuyorum. Yok oyle belesten kimseye araba. Saygisizlik ettiysem kusura bakmayin, ama gercekten internette “cekilis” kavrami bana artik samimi ve inandirici gelmiyor