kendime gülerim kısmı çok yanlış olmuş.
hepimiz insanız, insanın kafası karışık olur, morali bozuk olur, bu tarz şeyler bir anlık dalgınlığa bakar.
iddialı yazmak yanlış bence.
saygılar
Dalga gecmiyorum. Soyulacaksam da bu yol ile soyulmayayim kendime gulerim cunku. Birisi gelip sokakta cuzdanimi istesin tercih ederim

Bu tarz cekilislerin %99unun kurgu oldugunu dusunuyorum. Yok oyle belesten kimseye araba. Saygisizlik ettiysem kusura bakmayin, ama gercekten internette cekilis kavrami bana artik samimi ve inandirici gelmiyor