Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eş Ararken bu kadar incelemiyorlar hocam

İşin Şakası Sarj ile ilgili birşey yazmamışsınız ona dikkat ettiniz mi ?
Uzun süre sonra ikinci defa Apple kullanacağım için biraz-cık takıntılıyım ve heyecanlıyım, mazur gör lütfen.
Yok bakmadım. Yalnız aklıma gelmişken. Telefonun %10 civarı bir şarjı mevcuttu. Telefon ben incelerken %2'lere düştü birden ama ondan sonra kamera flash vs bir şeyler açtım. Hiç kapanmadı.