Eş Ararken bu kadar incelemiyorlar hocam
İşin Şakası Sarj ile ilgili birşey yazmamışsınız ona dikkat ettiniz mi ?
Uzun süre sonra ikinci defa Apple kullanacağım için biraz-cık takıntılıyım ve heyecanlıyım, mazur gör lütfen.

Yok bakmadım. Yalnız aklıma gelmişken. Telefonun %10 civarı bir şarjı mevcuttu. Telefon
ben incelerken %2'lere düştü birden ama ondan sonra kamera flash vs bir şeyler açtım. Hiç kapanmadı.