Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bir firmadan annem ürün almış 2018 yılı Mayıs ayında taksidi bitiyor.Ödemeler her ayın 30 kadar yapılıyor..Fakat geçen ay taksidini bu hafta ödeyecektim.
Her neyse sabah kapı deli gibi çalıyorlar Bi elemnan gelmiş şu borcu ödeyin yoksa haciz uygulayacaz dedi gitti.Varolan borç şöyle bu ay taksidi ve geçen aylarda bir kaç taksitte eksik ödenmiş ve onları faiz koymuşlar mesala 230 Tl ise 200 verilmiş ve 30 tl faiz işletmişler.
Şimdi merak ettiğim taksit süresi hala bitmemiş olan bir borca da haciz geliyor mu ?
evinize kadar geip böyle saçma sapan konuşma yapmasını anlamadım, 200-300 lira için eve mi gelmiş bu