Dalga gecmiyorum. Soyulacaksam da bu yol ile soyulmayayim kendime gulerim cunku. Birisi gelip sokakta cuzdanimi istesin tercih ederim

Bu tarz cekilislerin %99unun kurgu oldugunu dusunuyorum. Yok oyle belesten kimseye araba. Saygisizlik ettiysem kusura bakmayin, ama gercekten internette cekilis kavrami bana artik samimi ve inandirici gelmiyor
Dostum yapı kredi gibi büyük bankalar, yılın çeşitli dönemlerinde böyle şeyler düzenliyorlar. Özellikle de yılbaşında bu tür çekilişler hız kazanıyor. Bunu fırsat bilen dolandırıcılar da insanların boşluklarından faydalanıp bir şeyler koparmak peşindeler. Büyük bankalar, Magnum gibi firmalar bu çekilişleri nizami şekilde yapıyorlar çünkü verecekleri 8 tane Iphone 1 tane Mercedes onlar için çerez parası.