SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklın sıra adamla dalga geçmeye çalışıyorsun ama resmi hesaplarından da bu tarz şeyleri paylaşıyorlar sık sık online şubeye olan talebi arttırmak adına. İnsan yoğun oluyor, kafası başka yerde oluyor tıklayabiliyor zaman zaman. O sebeple büyük konuşmayın yarın öbür gün kıçınızdaki dona kadar soyulursanız bir anlık dalgınlıkla ben sizinle bu tarzda konuşmam ama, geçmiş olsun derim.
Dalga gecmiyorum. Soyulacaksam da bu yol ile soyulmayayim kendime gulerim cunku. Birisi gelip sokakta cuzdanimi istesin tercih ederim Bu tarz cekilislerin %99’unun kurgu oldugunu dusunuyorum. Yok oyle belesten kimseye araba. Saygisizlik ettiysem kusura bakmayin, ama gercekten internette “cekilis” kavrami bana artik samimi ve inandirici gelmiyor