Yorumları incelemedim ama kanunda "sebepsiz zenginlik" diye bir maddeden faydalanarak, bankadan gönderilen borcun dekontu ile dava açıp, icra kanalı ile alacak kesinleştirebilirsiniz. Avukata bile ihtiyacınız olmayacaktır. Etrafta çok var bu şekilde derdini çözen. İnternette dediğim ifade ile arayarak bilgi alın.
Asla alacağınızdan vazgeçmeyin, onur meselesi olmuş artık bu konu.
Diğer konuya ise gülüp geçmek lazım..