guzelindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biosda gerekli kısım olmadığından kaldıramıyorum. aygıt yöneticiinden devre dışı bıraktığımda oyuna giriş yapamıyorum
şunu belirteyim özellikle, artık kanaat getirdim bilgisayarda kasma yok. yani ekran kartına overclock yapmayı denedim benchmarkta hızı yükseldi. hızı test ettikten sonra sayfa açılırken mouse takıldı. yani cs golukta değil hata. masaüstündede yapıyor. aynı takılmaları. sanki birşey açık onun yüzünden takılma yapıyor ve ben onu bulamıyorum...
eth virüsü bulaşmış olabilir tw verin halledeyim bende bu sorunlarla karsılastım