Arcade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir başlık açışsınız ki R10'a başka bir forumdan gelip R10'u karaladığınızı düşündüm işk önce. Sonra konuya girip okuduğumda bu düşüncemde haklı olduğumu gördüm. Bir yıllık üyeliğiniz var ve R10'da yapılan ticaretin ve forumun güvensizliğinden bahsediyorsunuz. İnsanların olduğu her yerde sorunda olur.
Ne demek hala ticaret yapan var mı

"insanların olduğu her yerde sorun olur" tabi buna katılıyorum ama sorun olur deyip geçmeyelim fikirler üretip sorunlara çözüm getirelim diye konu açtım.

Forumda bulunduğum sürenin konuyla bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Konu başlığı da tamamen "Click Bait" kullanmamdır. Bu terimi biliyorsanız neden bu başlığı seçtiğimi anlatacağınızı düşünüyorum. O yüzden detaylı bir açıklamaya gerek şimdilik görmüyorum.


Umarım mevcut sorunlara birlikte çözümler getirir ve olduğumuzdan daha iyi bir forum oluruz.