Uzak durulması gereken topluluk. Benim 15-20 lisansım var hatta daha fazla hepsinde aynı sorunu yaşıyoruz. Ha bire sistem değişiyor yok destek paketi yok şu paketi bu paketi adı altında tomarla para alıyorlar. Eski üyelikler silinmiş lisanslar nerde belli değil. Şuan siteler güncelleme istiyor ama aldığımız lisansa bi daha para isteniyor. Kesinlikle ticaret yapmayın.