Flexikey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapacağız peki hocam ? Böyle boş boş bekleyecez mi?
Valla en sonunda hiçbir firmaya hakaret etmedim ama bunlara hakaret dolu mail atacağım. Sözleşme iptaline tıklayacağım 2 gün daha gelmezse , onda da ödeme ne zaman iade edilir Allah bilir.